Notebook Odyssey, czyli pierwszy komputer Samsunga dla graczy

Aleksander PiskorzSkomentuj
Notebook Odyssey, czyli pierwszy komputer Samsunga dla graczy
{reklama-artykul}
Samsung oprócz nowego Chromebooka pochwalił się również pierwszym notebookiem, który został stworzony specjalnie dla graczy. Koreańska firma wprowadziła dwa modele laptopa Odyssey tak, aby zadowolić wymagających konsumentów. Co znajdziemy pod obudową?

W oczy od razu rzucają się wyświetlacze. Nie są to może zaawansowane konstrukcje, takie jakie znajdziemy w laptopach MSI czy Razera, jednak spokojnie nadadzą się one również do grania. W tym wypadku Samsung zainwestował w przekątną 15,6 oraz 17,3-cala. Najdroższa konfiguracja obu laptopów będzie posiadała technologię AntiGlare, która ma zapobiec refleksom świetlnym na ekranie. Pod obudową znalazło się również miejsce na procesory Intel Core 7-generacji oraz kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX 1050 w wersji mobilnej. Za odprowadzanie powietrza odpowiadać będzie autorska technologia HexaFlow.

NT800G5M-PS2 001 Front-Over Black-1080x720 Copy

Notebook Odyssey 15,6 może pochwalić sie procesorami Kaby Lake, maksymalnie 32 GB pamięci RAM oraz dyskiem twardym SSD lub talerzowym HDD. Do dyspozycji pozostają również porty USB 2.0, 3.0, jedno HDMi oraz wejście LAN. Konstrukcja waży 2,53-kilograma.

W przypadku większego modelu jest badzo podobnie. Również mamy do czynienia z procesorami Intel Kaby Lake. Zmiany dotyczą jednak pamięci RAM oraz karty graficznej: ten sprzęt obsłuży do 64 GB pamięci operacyjnej oraz będzie działał w oparciu o kartę GeForce GTX 1070 – mocniejszą wersję od poprzednika. Na obudowie znajdziemy cztery USB 3.0, złącze USB typu C oraz jedno HDMI i jedno wejście LAN. Laptop waży 3,79 kg.

NT800G5M-PS2 003 L-Perspective Black-1080x720 Copy

Samsung Notebook Odyssey trafi do sprzedaży w lutym tego roku. Cena za najtańszą konfigurację ma zaczynać się od 1199 dolarów.

Źródło: Samsung

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.