Tecno wita się z Polską
Markę Tecno stworzono w Chinach. Na ten moment może się ona pochwalić 160 tysiącami punktów sprzedaży na całym świecie. W trakcie targów CES 2022 wyróżniono ją nagrodą Global Top Brand. Przesłaniem marki jest Stop At Nothing (tłum. nie cofać się przed niczym). Aspiracją marki jest stanie się „najbardziej pożądaną marką premium na świecie wśród klientów młodych duchem, oferując im najnowocześniejsze, stylowe, inteligentne urządzenia” – ambitne, trzeba przyznać.
„Polska jest jednym z pierwszych krajów w tej części świata, w którym Tecno będzie oferować swoje wyjątkowe urządzenia. Wierzymy, że to doskonały krok w kierunku intensywnego rozwoju marki również w tej części globu, więc ze strategicznego punktu widzenia jest to dla nas jeden z najważniejszych rynków” – mówi Paul Pan, Tecno Central-Eastern Europe General Manager
Produkty Tecno będzie dało się nabyć w Polsce zarówno w kanałach internetowych, jak i wybranych sieciach elektromarketów.
W polskim oddziale Tecno, funkcjonującym już od maja 2023 roku, znajdują się m.in.:
Paul Pan – TECNO CEE General Manager
Łukasz Bieniek – TECNO Poland Country Manager
Marcin Szczepankowski – TECNO Poland GTM Manager
Poczynania Tecno można śledzić na stronie internetowej, Facebooku i Instagramie.
Źródło: Tecno