Sprawa o tyle drażliwa, że na oficjalnym blogu opublikowano tę informację zaledwie dzień przed planowaną premierą, zaś szerzej informacja została nagłośniona dopiero teraz. Jak się okazuje przesunięcie związane jest z problemem wadliwych części dostarczanych przez zewnętrznych deweloperów. NVIDIA robi co może, aby problem zażegnać najpóźniej do kilkunastu dni i jeszcze w tym miesiącu ruszyć z masową sprzedażą. Z jednej strony oficjalne podanie powodu takiej decyzji wydaje się uczciwym podejściem do klienta. Inna sprawa, że osoby oczekujące na swój egzemplarz zamówiony w preorderze mogą nabrać wątpliwości, co do zapowiadanej szumnie jakości sprzętu.
Przypominamy, że SHIELD wyposażona będzie w 5-calowy ekran, wyświetlacz o rozdzielczości 1280×720 pikseli, procesor Tegra 4 (4 rdzenie ARM Cortex-A15, a także 72 rdzenie w GPU), wyjście HDMI, slot microSD oraz baterię umożliwiającą pracę do ponad 5 godzin. Jak sądzicie, czy nowa konsola NVIDII przyjmie się na rynku w dobie konkurencji w postaci Nintendo 3DS i PS Vita?
Źródło: Neowin