O nowych produktach Apple będziemy wiedzieć mniej. Pracę zmienia ważna osoba

Aleksander PiskorzSkomentuj
O nowych produktach Apple będziemy wiedzieć mniej. Pracę zmienia ważna osoba
W sieci znajdziecie mnóstwo analityków, leaksterów czy osób, które odpowiedzialne są za przecieki i informacje na temat danego sprzętu. Jedni są popularni, a drudzy mniej – Ming Chi Kuo należał jednak do tej grupy osób, która potrafiła dostarczyć plotki sprawdzające się w 90% przypadków. Niestety, ale słynny analityk cytowany na przestrzeni lat przez wszystkie media branżowe, zmienia pracę.

W zeszłym roku Kuo zasłynął między innymi tym, że 7 miesięcy przed premierą iPhone’a X dostarczył on danych związanych z technologią TrueDepth oraz wycięciem w ekranie. Kuo idealnie przybliżył również wszystkie fakty na temat iPhone’a 8, 8 Plus oraz innych planów amerykańskiego producenta.

Niestety, ale wszystko co dobre, szybko się kończy. Wspomniany analityk postanowił zmienić pracę i opuścić KGI Securities po 6 latach. Na przestrzeni ostatnich lat wiele przewidywań oraz danych wychodzących od Kuo sprawdziło się bezpośrednio w rzeczywistości. Ciężko stwierdzić skąd tak naprawdę ten analityk brał informacje – bardzo możliwe, iż posiadał on zaufane źródło znajdujące się bezpośrednio w Apple. Tego już się jednak nie dowiemy.

Oczywiście można podejrzewać, że na miejsce Ming Chi Kuo wskoczy inna osoba odpowiedzialna za dostarczanie nam świeżych, tajnych informacji z obozu Apple. Co do wiarygodności tych danych od samego początku będą jednak wątpliwości. No cóż, nie pozostaje więc nic innego, jak tylko obserwować sytuację.

W najbliższych miesiącach możemy spodziewać się znacznego spadku przecieków dotyczących firmy z jabłkiem w logo.

Źródło: PhoneArena

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.