OnePlus spróbuje swoich sił w tabletach. Tylko… po co?

Aleksander PiskorzSkomentuj
OnePlus spróbuje swoich sił w tabletach. Tylko… po co?
{reklama-artykul}
OnePlus przygotowuje się do prawdziwego rozszerzenia swojego portfolio. Firma w ostatnich latach bardzo mocno wyszła poza flagowe smartfony i wprowadziła na rynek także inne urządzenia. Najnowsze przecieki mówią o tym, iż chińska firma będzie chciała niebawem zaprezentować także swój pierwszy tablet z Androidem.

Patrząc na to, jak dokładnie w tym segmencie rynku mobilnego radzi sobie iPad od Apple można się zastanawiać… czy takie posunięcie faktycznie ma sens?

OnePlus przygotuje swój tablet?

Nowe informacje dotyczące potencjalnego tabletu od OnePlus pochodzą bezpośrednio z EUIPO, czyli urzędu Unii Europejskiej zajmującego się własnością intelektualną. Na stronie EUIPO można znaleźć informacje na temat urządzenia OnePlus Pad – niestety nie dowiedzieliśmy się niczego więcej na jego temat. Samo wpisanie sprzętu na listę potencjalnie ujawnia, iż sprzęt mógłby być sprzedawany pod parasolem BBK Electronics – tego samego konglomeratu, do którego należy również między innymi Oppo.

Szkoda, że na ten moment nie możemy dowiedzieć się, co dokładnie planuje OnePlus w kontekście swojego nowego tabletu oraz tego, czy finalnie faktycznie pojawi się on w sprzedaży. W ostatnich miesiącach kilka firm próbuje swoich sił w segmencie tabletów – wśród nich jest między innymi Samsung.

onepluspad2
fot. Mayer Maged – Unsplash

Patrząc jednak na to, jak popularny jest iPad oraz tablety z jabłkiem w logo można wątpić, że urządzeniom z Androidem uda się odnieść większy sukces. Szczególnie, iż Apple co roku aktualizuje swoje tablety z niższej półki cenowej. Niektóre z nich można kupić obecnie za około 1599 złotych. Taka cena w połączeniu z oprogramowaniem skutecznie przekreśla szanse istnienia droższych tabletów z Androidem na sklepowych półkach.

Nie pozostaje nam obecnie nic innego, jak tylko czekać i obserwować to, co będzie chciał zrobić OnePlus.

Kupilibyście OnePlus Pad od chińskiego producenta, jeśli trafiłby do sklepów w dobrej cenie?

Źródło: PhoneArena / fot. Jean Lucas Camilo – Unsplash

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.