Sprawy nie należy bagatelizować i wydaje się być ona poważna. OnePlus wydało oficjalne oświadczenie, w którym zapewnia, że prowadzi śledztwo wyjaśniające całą tą sprawę, dodatkowo blokując możliwość płacenia kartą na czas dochodzenia.
„Jest to bardzo poważny problem i nieustannie prowadzimy dochodzenie w tej sprawie. Aby uniknąć podobnych tego typu sytuacji, jako środek zapobiegawczy, zdecydowaliśmy, że płatność za pomocą kart kredytowych na stronie oneplus.net zostanie wyłączona. Wciąż dostępny jest jednak PayPal, a wraz z dostawcami tego typu usług szukamy alternatywnych oraz bezpiecznych rozwiązań umożliwiających dokonywania płacenia w ten sposób.” – możemy przeczytać w oświadczeniu.
OnePlus zapewniło, że przeprowadzi kompletny audyt swojego systemu, jednak nie ma potwierdzenia, że cały zaistniały problem z transakcjami powiązany jest bezpośrednio z zakupami na oficjalnej stronie producenta.
Źródło: OnePlus