Ravcore, polski producent peryferii komputerowych, pracuje nad kolejnymi słuchawkami gamingowymi – Ravcore Child. Najnowsza odsłona sprzętu dla graczy to urządzenie audio skierowane dla brzemiennych kobiet. Jak wynika z testów firmy, 95 proc. kobiet, które w trakcie ciąży korzystały z tych słuchawek, urodziło prawdziwego gracza.
– Ravcore od zawsze marzył o tym, aby wykreować przyszłe pokolenie graczy wychowując je już od najmłodszych lat. Próbowaliśmy z różnymi produktami, m.in. Ravcore Smurf dla dzieci w wieku przedszkolnym. W trakcie testów Smurfa uznaliśmy, że miłość do gamingu można zboostować jeszcze przed oficjalnymi narodzinami. Tak powstała seria Child – komentuje Łukasz Jakrukbiak, coach motywacyjny Ravcore.
Ravcore Child to słuchawki, które zakłada się bezpośrednio na brzuch kobiet nie wcześniej niż w 24 tygodniu, 3 dniu i 5 godzinie ciąży. Z wyglądu przypominają standardowe słuchawki, jednak w rzeczywistości płód otrzymuje prawdziwie atomową eksplozję dźwięku. Ten przysłowiowy wybuch w technologii 7.1 pozwala maksymalnie wyostrzyć wszystkie zmysły gracza jeszcze w brzuchu matki.
– Choć z początku byliśmy bardzo sceptyczni co do pomysłu stworzenia słuchawek dla kobiet w ciąży, ostatecznie musimy przyznać, że akcja podbicia przez gaming branży parentingowej okazała się być strzałem w dziesiątkę. Słuchawki wchodzą w rynek jak przysłowiowe heady z aimbota i już wkrótce planujemy ekspansję na całą Europę – twierdzi Paweł „Kruk” Krukowski z Ravacore.
Słuchawki są wyposażone w paso-szelki, które ułatwiają przymocowanie słuchawek do brzucha wewnętrzną, obszytą w jedwab stroną muszli. Dodatkowo, są na tyle elastyczne, że rozciągają się wraz z rosnącym brzuchem matki.
Dźwięk przestrzenny rozlewa się na cały płód, poprawiając jego czas reakcji, mikro, makro i zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji w trakcie nawet najtrudniejszych pojedynków rankedowych. Słuchawki Ravcore Child dostępne są w sprzedaży w sieci sklepów Brzdąc w cenie już od 1337 złotych.
Źródło: Ravacore