Kiedy Empik wyśle PlayStation 5? Nie wiadomo
Na kilka dni przed sklepową premierą PS5 informowaliśmy, że osoby, które zakupiły konsole PS5 w przedsprzedaży w sklepie x-kom, nie otrzymają ich w terminie. Opłacony przez konsumentów sprzęt nie tylko nie trafił do nich 19 listopada, ale na pewno nie zostanie wysłany w obrębie tego miesiąca. Teraz okazuje się, że w identycznej sytuacji są Polacy, którzy kupili PlayStation 5 w przedsprzedaży w Empiku.
Zamówienia na PS5 w Empiku można było składać we wrześniu, opłacając uprzednio zaliczkę w wysokości 250 złotych. Ta miała stanowić gwarancję dostępności produktu w dniu sklepowej premiery, 19 listopada. Gdy pojawiły się pierwsze doniesienia o problemach z dostępnością konsol, konsumenci podejmowali próby kontaktu z przedstawicielami sklepu, jednak ci nie byli w stanie podać dokładnej daty. Taka sytuacja trwa do dziś, a sprzęt został wysłany najwyraźniej jedynie do części kupujących.
Czytaj więcej: Testujemy PlayStation 5! Unboxing i pierwsze wrażenia
Użytkownik wykopu o pseudonimie @Kiruz dostał wiadomość o gotowości jego PS5 do odbioru osobistego, jednakże gdy zjawił się w sklepie, pracownicy odparli, iż konsol „nie ma na magazynie”, a „miały w nim być od kilku dni”. Podobne komentarze można znaleźć na fanpage’u Empika na Facebooku.
Empik zbywa wszystkich tak samo
„Prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej”, czytają w odpowiedzi na swoje komentarze internauci. Osoby, które dzwonią na infolinię często są odprawiane z kwitkiem, bo pracownicy nie wiedzą, jakie informacje mają przekazać. Wydaje się, że sklep gra na zwłokę i czeka na dostawę konsol, robiąc wszystko, aby konsumenci nie wycofywali swoich zaliczek…
Najsmutniejszy w tym wszystkim jest fakt, że sklepy są świadome opóźnień, a mimo to nie decydują się na nawiązanie kontaktu z konsumentami, którzy powierzyli im swoje pieniądze. Smutne.