Polski smartwatch Boddie na specyficznej reklamie

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Polski smartwatch Boddie na specyficznej reklamie
Autorzy filmu postanowili przedstawić produkt w sposób niekonwencjonalny. Zobaczymy w nim elementy amerykańskiej propagandy reklamowej lat 60., nowoczesne laboratoria oraz futurystyczne ujęcie fanów wybranych marek telefonów.

„Boddie to z jednej strony Twój przyjaciel (buddy), który wspiera Cię, kiedy tego najbardziej potrzebujesz, np. w pracy. To także Twój osobisty strażnik (bodyguard), pilnujący równowagi w Twoim środowisku, aby technologia nie zawładnęła Tobą i pozostawała pod kontrolą. Ostatecznie Boddie to także zegarek, będący przedłużeniem funkcji smartfonu czy też laptopa” – mówi Paweł Tomczyk, CEO firmy Rearden Technology.



„Projektując nasz produkt postawiliśmy sobie za cel wprowadzić balans do życia człowieka, pomiędzy technologią a życiem codziennym i relaksem. Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy musimy się „odłączyć” od technologii, np. w kinie, na randce. Zamiast grzebać w torebce, plecaku czy też w kurtce, jednym ruchem ręki możemy magicznie wyłączyć swój telefon lub też przełączyć go na tryb cichy. W przypadku Boddie będzie można tego dokonać poprzez przekręcenie ekranu, stąd też jego specyficzny kształt” – kontynuuje.

„Projekt jest obecnie w fazie realizacji. Naszym celem jest stworzyć gadżet dla ludzi, ale też i przez ludzi. Stąd też samo wprowadzenie produktu na rynek zostanie poprzedzone kampanią crowdfundingową na portalu Kickstarter bądź Indigogo. Z kolei jego przedsprzedaż może ruszyć nie wcześniej niż w drugiej połowie 2013 roku.”

Źródło: Rearden Technology

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.