Premiera Honor 10 w Europie. To solidny smartfon w dobrej cenie

Aleksander PiskorzSkomentuj
Premiera Honor 10 w Europie. To solidny smartfon w dobrej cenie
{reklama-artykul}
Jeszcze przed premierą nowych smartfonów Huawei było wiadomo, iż chiński producent szykuje alternatywę dla osób z mniejszym budżetem. Honor 10 został oficjalnie zaprezentowany i oprócz specyfikacji poznaliśmy także jego cenę. Czym będzie mógł pochwalić się ten sprzęt?

Honor 10 został wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 5,84 cala, który działa w rozdzielczości 2280 x 1080 pikseli. Za sprawne działanie smartfona ma odpowiadać procesor Kirin 970 wraz z 4 lub 6 GB pamięci operacyjnej RAM. Bateria o pojemności 3400 mAh ma zapewnić Honorowi 10 długi czas pracy na jednym ładowaniu. Sprzęt po wyjęciu z pudełka działa pod kontrolą Androida 8.1 z nakładką EMUI 8.1 – tu wszystko wygląda standardowo.

honor102

To co ma wyróżniać Honora 10 na tle konkurencji, to aparat. Na tylnej obudowie znajdziecie sensory o rozdzielczości 24 oraz 16 megapikseli, które są wspierane przez sztuczną inteligencję. Na przednim panelu znalazła się kamerka o rozdzielczości 24 Mpix – zdjęcia selfie wyjdą więc naprawdę dobre.

Honor 10 trafi do sklepów w dwóch wersjach – w kolorze Phantom Blue i Phantom Green. Całość wygląda podobnie do modelu P20 Pro, który mieliśmy dla Was okazję testować. Honor 10 na pewno będzie wyróżniał się w dłoni.

Ile trzeba będzie zapłacić za tego smartfona? Honor 10 w polskich sklepach został wyceniony w zależności od wybranego wariantu. Za wersję z 64 GB pamięci wewnętrznej oraz 4 GB RAM zapłacimy 1999 zł.

honor103

Wersja z 6 GB RAM i 128 GB miejsca na dane została wyceniona na 2199 złotych. Można podejrzewać, że na nową propozycję Chińczyków skusi się naprawdę sporo osób.

Źródło: Honor

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.