Ranking najlepszych laptopów: na które firmy warto postawić?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Ranking najlepszych laptopów: na które firmy warto postawić?
{reklama-artykul}
Laptop Mag po raz kolejny już publikuje zestawienie najlepszych producentów notebooków. Na wyniki składa się dużo szczegółów, jednak to właśnie finalny efekt jest tym, co wszyscy chcą zobaczyć. Muszę przyznać, że sam osobiście zdziwiłem się wynikiem związanym z pierwszą dziesiątką najlepszych firm produkujących komputery przenośne. A jak będzie z Wami?

Na pierwszym miejscu według Laptop Mag znalazło się Lenovo z wynikiem 86 na 100 punktów. Drugie miejsce zajęło HP z wynikiem 85 na 100, a trzecie Dell z wynikiem 82 na 100 punktów. Reszta listy wygląda równie ciekawie – zobaczcie, którą pozycję okupuje chociażby Apple. Całe zestawienie Laptop Mag zostało przygotowane na podstawie danych zebranych w okresie od 1 marca 2017 do 28 lutego 2018 roku. Jak widzicie na grafice, portal brał pod uwagę ogólne recenzje, design, wsparcie i gwarancje, innowacje czy chociażby wartość samego sprzętu.

najlepszelaptopy3

Mimo tego, iż Apple znalazło się dopiero na 7 miejscu, to firma może pochwalić się najlepszym wsparciem technicznych ze wszystkich marek – jedynym producentem, który delikatnie ustępuje firmie z Cupertino jest Dell, ale tego można się było spodziewać. Pod względem opłacalności najgorzej wypada… Apple i Razer. O ile z tym pierwszym mógłbym się jeszcze kłócić, tak kwestię Razera przemilczę i pozostawię Wam do indywidualnej oceny.

najlepszelaptopy2

Oczywiście nie ma co bazować tylko i wyłącznie na tego typu raportach podczas wybierania nowego komputera do pracy czy zabawy. Zestawienie jest jednak bardzo pomocne i może wskazać na ofertę których marek warto zwracać uwagę.

Źródło: Laptop Mag

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.