Razer x Dolce&Gabbana. Te gadżety dla graczy są jakby luksusowe

Maksym SłomskiSkomentuj
Razer x Dolce&Gabbana. Te gadżety dla graczy są jakby luksusowe

Razer od lat uważa się nie tylko za markę sprzętu dla graczy, ale też markę lifestyle’ową. Ma to odzwierciedlenie w cyklicznych, często nietuzinkowych współpracach ze świata pogranicza światów mody i nowych technologii. Tym razem podejście producenta zaowocował współpracą z włoskim domem mody Dolce&Gabbana. Razer oraz Dolce&Gabbana przygotowały serię produktów z myślą o miłośnikach gamingu.

Razer x Dolce&Gabbana

Produkty Razera i znanego domu mody to mocno limitowana seria 1337 sztuk sprzętu oraz ubrań. Nietaniego sprzętu i ubrań, należy dodać. Do sprzedaży trafi specjalna wersja słuchawek Razer Barracuda oraz fotela gamingowego  Razer Enki Pro. Oprócz tego w internetowym sklepie Dolce&Gabbana pojawi się odzież.

odzież razer dolce&Gabbana
Źródło: Razer

Słuchawki Dolce&Gabbana | Razer Barracuda zostaną wykończone platerowanym 24-karatowym złotem, monogramem Dolce&Gabbana i dopełnione wykończeniem ze wzorem z motywem zebry. Fotel gamingowy Dolce&Gabbana | Razer Enki Pro będzie z kolei sygnowany monogramem Dolce&Gabbana, jak również platerowanym 24-karatowym złotem logo tego domu mody.

W skład linii odzieżowej wejdą oversizowe T-shirty, spodnie bojówki i bluzy z kapturem, ozdobione logo obu marek, stylizowane na programistyczny ciąg znaków. Całość ma symbolizować ciągłe i niekończące się dążenie obu marek do innowacji.

Ceny limitowanej kolekcji są wysokie

Sprzedaż produktów z opisywanej tu kolekcji wystartuje 30 listopada 2023 roku o godz. 15:00 czasu europejskiego. Będzie można je kupić w dwóch różnych miejscach:

  • Odzież z kolekcji będzie dostępna na stronie dolcegabbana.com.
  • Akcesoria gamingowe będą dostępne w sklepie internetowym razer.com.

Cena słuchawek Dolce&Gabbana Razer Barracuda to 669,99 euro (ok. 2 449 złotych). Fotel gamingowy Dolce&Gabbana Razer Enki Pro kosztuje z kolei 3399 euro (ok. 14 929 złotych). Auć.

Źródło: Razer

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.