Marka awansowała na szóstą pozycję z 15 milionami dostarczonych sztuk oraz 135,1% wzrostem rok do roku w Q2 2021. Drogę od małego producenta z siedzibą w Shenzhen do rzucającego wyzwanie największym światowym markom istotnego gracza w branży mobilnej Realme pokonało w zaledwie trzy lata. Jest to bezprecedensowym wynikiem wśród producentów smartfonów.
Sam producent podkreśla, że jest marką dla pokolenia młodych konsumentów. Jak widać, obrana strategia sprawdza się.
Realme obecne jest w 61 krajach, a w ponad 18 z nich znajduje się wśród pięciu wiodących marek smartfonów. W Polsce w drugim kwartale 2021 roku Realme dołączyło do ścisłego TOP 3 (według Canalys), stając się jednocześnie piątym graczem w skali ogólnoeuropejskiej. Producent jest również największym dostawcą smartfonów na Filipinach i w Bangladeszu oraz czwartym na tak kluczowych rynkach jak Indie oraz Rosja.
Następnym kamieniem milowym w rozwoju Realme będzie sprzedanie kolejnych 100 milionów smartfonów do końca 2022 roku oraz powtórzenie tego osiągnięcia w 2023 roku.
Polecamy: realme GT Master Edition – test opłacalnego smartfona za 1500 zł