powiednio 81 i 23%. Badania przeprowadziła firma Gartner.
MAXDATA sprzedała w II kwartale 2007 roku 16.111 notebooków, co dało jej 6-te miejsce pod względem udziału w rynku komputerów przenośnych, wyprzedzając tym samym takich producentów jak Apple Computer, BenQ, Lenovo oraz Dell. Dzięki temu firma zwiększyła swój udział w rynku z 3 do 6%.
"Firma obecna jest na polskim rynku już od ponad 5 lat. Jednak tak znaczący wzrost sprzedaży odnotowaliśmy po raz pierwszy. Przyczyn jest wiele – począwszy od wprowadzenia nowej strategii, poprzez atrakcyjne promocje skierowane do klientów końcowych, po stałe poszerzanie kanałów sprzedaży. Nie bez znaczenia są też unikatowe cechy naszych produktów – takie jak dodawane do każdego notebooka ubezpieczenie od kradzieży i uszkodzenia" – mówi Jarosław Nowicki, Prezes Zarządu Maxdata Polska.
Źródło: ITbiznes.pl