Elementem wyróżniającym Fove od Oculus Rift czy Project Morpheus jest specjalna technologia, umożliwiająca śledzenie naszego wzroku, a nie ruchów głowy. Daje to zupełnie nowe doznania, a nawet praktyczne zastosowania. Jak pokazuje jeden z poniższych materiałów wideo, z pomocą urządzenia osoby niepełnosprawne będą mogły nawet zagrać na fortepianie – wystarczy tylko znajomość odpowiednich klawiszy i spojrzenie na nich w wybranym momencie. Twórcy podkreślają, że Fove zaoferuje lepszą głębię ostrości, bardziej naturalne ruchy, a także umożliwi bardziej precyzyjną zabawę w przypadku gier FPS. Urządzenie będzie ponadto obsługiwać tytuły powstające na silniku CryEngine, Unity czy Unreal Engine.
Fove wyposażony zostanie w 5.8-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 2560×1440 pikseli. Wersja deweloperska dostępna będzie od maja 2016 roku. Cenę ustalono na poziomie 349 USD dla darczyńców na Kickstarterze, natomiast w sklepach urządzenie kosztować będzie 399 USD. Szczegóły dotyczące projektu znaleźć można pod tym adresem.
Fove wyposażony zostanie w 5.8-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 2560×1440 pikseli. Wersja deweloperska dostępna będzie od maja 2016 roku. Cenę ustalono na poziomie 349 USD dla darczyńców na Kickstarterze, natomiast w sklepach urządzenie kosztować będzie 399 USD. Szczegóły dotyczące projektu znaleźć można pod tym adresem.
Źródło: Kickstarter