Samsung Galaxy S22: znamy prawdopodobne ceny

Aleksander PiskorzSkomentuj
Samsung Galaxy S22: znamy prawdopodobne ceny
{reklama-artykul}
Samsung przygotowuje się do premiery swoich najnowszych, flagowych smartfonów z serii Galaxy S. Do sieci przedostały się prawdopodobne ceny, które trzeba będzie zapłacić za poszczególne modele koreańskiego producenta na terenie Europy.

Na pierwszy rzut oka widać jedno – będzie naprawdę drogo. Szczególnie w Polsce – biorąc pod uwagę, jak wysoko ostatnio “stoi” kurs euro.

Samsung Galaxy S22 – prawdopodobne ceny

Standardowo, jak w ostatnich latach możemy spodziewać się, że Samsung zaprezentuje kilka wariantów flagowca Galaxy S22. Na rynku niemal na pewno pojawi się model z “plusem” oraz wersja Ultra, czyli po prostu najmocniejsza konfiguracja.

Ile trzeba będzie zapłacić?

Podstawowa konfiguracja Samsunga Galaxy S22 wraz z 8 GB RAM i 128 GB miejsca na dane będzie kosztowała około 849 euro. W przypadku podstawowej wersji S22+ będzie to 1049 euro. Najdroższy model Ultra w wersji z 8 GB RAM i 128 GB miejsca na dane będzie kosztował około 1249 euro. Przeliczając to na złotówki po aktualnym kursie wygląda na to, że trzeba będzie naprawdę sporo zapłacić.

galaxys22ceny2
fot. Anh Nhat – Unsplash

Co ciekawe, nowe informacje dotyczące cen flagowców Samsunga z serii Galaxy S wskazują na to, że podstawowy model smartfona nie będzie oferował 12 GB pamięci operacyjnej RAM. Zamiast tego użytkownicy będą musieli zadowolić się “jedynie” 8 gigabajtami pamięci operacyjnej. Mocniejsza konfiguracja będzie dostępna, no ale trzeba będzie za nią odpowiednio więcej zapłacić.

Na koniec dnia, na rynku smartfonów sama specyfikacja się nie liczy – wszystko rozbija się o cenę proponowaną przez producenta. W porównaniu z najnowszym iPhonem 13 Mini, propozycja Samsunga nie wygląda już tak ciekawie. Owszem, na tle nowych sprzętów z jabłkiem w logo, modele Galaxy S22 się bronią, ale i tak trzeba będzie sięgnąć w tym roku głęboko do portfela.

Niestety.

Źródło: RQuandt / fot. Anh Nhat – Unsplash

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.