16-megapikselowy aparat modelu Galaxy S5 jest jednym z najlepszych dostępnych na rynku modułów fotograficznych montowanych w smartfonach. Niewątpliwie jest to duża zaleta tego telefonu. Tym bardziej niepokojące dla Samsunga są doniesienia z USA, gdzie klienci Verizon zgłaszają usterki związane z funkcjonowaniem urządzenia. W niektórych przypadkach, po użytkowaniu telefonu przez kilkanaście dni, aplikacja aparatu przestaje działać. Właścicielom wyświetla się lakoniczny komunikat: „warning: camera failed” (z ang. „uwaga: aparat uległ awarii”).
Jako, że żadne restarty smartfona nic nie pomagają, klienci zgłaszają się z problemem do swojego operatora. Okazuje się, że na razie jedynym rozwiązaniem jest wymiana całego urządzenia. Samsung powołał już specjalny zespół, który ma zbadać sprawę tajemniczej usterki. Choć skala problemu nie jest na razie duża, firma stara się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie, aby uniknąć ewentualnego kryzysu w przyszłości.
Źródło: theverge.com / Zdjęcie: samsung