Samsung zdecydował się wprowadzić swój tablet do oferty trzech największych operatorów komórkowych, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Główny konkurent Galaxy Tab, czyli iPad dostępny jest jedynie w ofercie AT&T. Dodatkowo iPad w odróżnieniu od tabletu Samsunga wspiera tylko sieć 3G, która za oceanem nie jest zbyt popularna.
Galaxy Tab zostanie oficjalnie zaprezentowany w USA już w najbliższy czwartek tj. 16 września w Time Warner Center w Nowym Jorku. W ciągu najbliższego miesiąca urządzenie dostępne będzie w ofercie Sprint, AT & T oraz Verizon. Dzięki dobrej polityce sprzedażowej, Galaxy Tab może osiągnąć duży sukces w Stanach Zjednoczonych.
Samsung Galaxy Tab został oficjalnie zaprezentowany podczas berlińskich targów elektroniki użytkowej IFA 2010. Nasza redakcja odwiedziła tą imprezę – zainteresowanych dosyłamy do krótkiej recencji Galaktycznego Tabletu.
Źródło: neowin.net