Samsung Galaxy Note 8 ma oficjalnie zadebiutować pod koniec sierpnia tego roku – nie trzeba będzie więc długo czekać, zanim zobaczymy, co w zanadrzu ma koreański producent. Okazuje się, iż Samsung liczy na sukces. Marka chce w pierwszym miesiącu po premierze sprzedać aż 9 milionów sztuk swojego nowego phabletu.
Cała sprawa związana jest bezpośrednio ze spadkiem sprzedaży oraz zainteresowania, jakie dotknęło najnowsze smartfony z serii Galaxy S. Według przecieków, Note 8 ma trafić do sprzedaży już na początku września, czyli około miesiąca wcześniej niż nowy iPhone, którego także przygotowuje Apple.
Samsung liczy na to, iż uda mu się sprzedać konkretną liczbę smartfonów tak, aby zainteresować maksymalną liczbę użytkowników. Plany są ambitne bowiem w porównaniu do Note’a 7, Koreańczycy planują wysłać do klientów prawie trzykrotnie większą liczbę smartfonów.
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.