Koreańska marka oficjalnie potwierdziła, iż obecnie buduje piętnasty w naszym kraju sklep Brand Store, w którym znajdziemy jedynie urządzenia oraz akcesoria sygnowane logo Samsunga. To już drugi sklep w Warszawie, który ma znaleźć się w centrum handlowym Atrium na Targówku.
Oficjalne otwarcie sklepu ma odbyć się już niedługo, bowiem za 3 dni (20 stycznia). Po trzech latach Samsung znów inwestuje w stolicy i wygląda na to, że na tym się nie skończy. Cały sklep ma posiadać wielkość 150 metrów kwadratowych i znajdziemy w nim zarówno smartfony, jak i akcesoria, a także rozwiązania audio.
Koreańska firma informuje, iż klienci będa mogli liczyć na specjalne sesje szkoleniowe oraz atrakcyjne oferty na start, które będą dotyczyć wszystkich poroduktów znajdujących się w sklepie.
Inne sklepy stacjonarne Samsunga znajdują się również w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Łodzi. Pozostałe miasta muszą jeszcze poczekać w kolejce na swój Brand Store.
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.