Apple zdecydowało się na usunięcie gniazda mini-jack już w 2016 ogłaszając to przy okazji zapowiedzi iPhone’a 7. Zgadnijcie, kto wyśmiewał wtedy decyzję giganta z Cupertino.
Dokładnie tak.
To był jednak dopiero początek akcji nazwanej „Upgrade to Galaxy”. W 2017 roku pojawiła się reklama przedstawiająca wyższość serii Note nad iPhone’ami. Powodem stworzenia akcji marketingowej (oraz prowokacyjnej) była decyzja Apple o dołączaniu specjalnej przejściówki umożliwiającej korzystanie z przewodowych słuchawek w nowym sprzęcie.
W zeszłym roku z mieliśmy do czynienia z kontynuacją serii pod tytułem „wyśmiewanie Apple”. Byliśmy świadkami nie jednego, ale dwóch spotów reklamowych – wszystkie wytykały firmie potrzebę korzystania z niewygodnej przejściówki.
A teraz cofnijmy się do drugiego zdania tego artykułu – „Podczas niej dowiedzieliśmy się, że koreański producent rezygnuje z umieszczenia złącza słuchawkowego w najnowszym sprzęcie.”.
Wiele osób spodziewało się, że Samsung koniec końców ulegnie i pozbędzie się tytułowego gniazda, ale musieliśmy pozwolić sobie na nieco ironii. Zwłaszcza, że producent usunął niedawno wszystkie powyższe filmy ze swojego oficjalnego kanału i raczej trudno uznać to za zwykły zbieg okoliczności.
Źródło: CNET / YouTube