Takie podejście do tematu telewizora otwiera przed Samsungiem nowe możliwości. Urządzenie nie jest oczywiście zaprojektowane z myślą o użytkowniku domowym. W salonie przezroczysty wyświetlacz nie miałby zbyt dużego zastosowania. Dzięki integracji z RealSense Samsung Transparent Display może jednak posłużyć w sektorze biznesowym, jako np. nowa forma prezentowania spersonalizowanych reklam czy prowadzenia zaawansowanych prezentacji.
Samsung zaprezentował również drugie rozwiązanie. Telewizor bazuje na tej samej technologii, co wymieniony powyżej, jednak zamiast przezroczystego ekranu oferuje… lustrzane odbicie. Użytkownik oprócz wyświetlanych treści będzie także widział własne odbicie. W tym przypadku marketingowe zastosowanie urządzenia jest oczywiste. W połączeniu z kamerką Intel RealSense wyświetlacz może np. służyć jako wirtualna przymierzalnia, nakładając na nasze odbicie różne ciuchy.
Cena zaprezentowanych telewizorów nie jest jeszcze znana. Można się jednak domyślać, że dla zwykłego użytkownika będzie zaporowa.
Źródło: Neowin