Samsung zawalczy o indyjski rynek smartfonów nową serią Galaxy M

Bartek SzcześniakSkomentuj
Samsung zawalczy o indyjski rynek smartfonów nową serią Galaxy M
{reklama-artykul}Indie jako drugie największe państwo świata z liczbą ludności na poziomie 1 369 000 000 są naprawdę kuszącym rynkiem zbytu. Jednak wielu obywateli tego kraju nie jest zbyt zamożnych – przeciętne wynagrodzenie w przemyśle w 2014 roku wynosiło nieco ponad 10 000 rupii (ok. 530 złotych) przy średnim koszcie utrzymania rodziny na poziomie około 19000 rupii. Dlatego też producenci smartfonów wypuszczają tanie urządzenia z myślą o Indiach – w ten sposób sporą sumę zarabia chociażby Xiaomi. Teraz jednak Samsung postanawia jeszcze mocniej uderzyć w tamtejszy rynek.

galaxy M 1

Samsung zaprojektował serię Galaxy M, która przed wydaniem globalnym ukaże się właśnie w Indiach. Modele Samsung Galaxy M10, M20 i M30 będą sprzedawane wyłącznie poprzez stronę internetową producenta oraz Amazon. Jak zapowiada Asim Waris, prezes Samsung Mobile Business w Indiach, nowe smartfony przeznaczone będą przede wszystkim dla millenialsów, a firma oczekuje, że podwoją one sprzedaż online w kraju. 

Galaxy M 2

Póki co, nie podano specyfikacji technicznej urządzeń z serii M, Warsi jednak podpowiedział, że smartfony będą wyposażone w pojemne baterie. Plotki mówią, że M20 ma posiadać największą dotychczas baterię z jakiej skorzystał Samsung – ogniwo o pojemności 5000 mAh. Dodatkowo znajdzie się tu obecności technologii szybkiego ładowania. Dodatkowo urządzenia wyposażone zostaną w notcha (również pierwszego u Samsunga) i podwójny aparat

Galaxy M 3

Ceny mają być przystępne. Najtańszy model w Indiach startuje od ceny 10 000 rupii (ok. 530 zł), a najdroższy ma kończyć się na kwocie 20 000 rupii indyjskich (ok. 1060 złotych). Premiera planowana jest na 28 stycznia. Urządzenie zadebiutuje w Indiach, a później pojawi się globalnie. 

Źródło: Samsung

Udostępnij

viriacci