Seria OPPO Reno6 sprzedaje się w Polsce lepiej niż poprzednia generacja

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Seria OPPO Reno6 sprzedaje się w Polsce lepiej niż poprzednia generacja
Seria OPPO Reno6 zadebiutowała w Polsce 9 września, a na łamach naszego serwisu mogliście zobaczyć pierwsze wrażenia dotyczące modelu Reno6. Producent poinformował, że podczas pierwszych 10 dni od premiery nowe smartfony zanotowały dwukrotnie lepszy wynik sprzedaży niż poprzednia generacja w analogicznym czasie. Dodatkowo udział modelu Reno6 Pro 5G wyniósł blisko 40%, a średnia wartość każdego sprzedanego w ofercie specjalnej urządzenia wzrosła, pomiędzy tymi dwiema generacjami, o ponad 1000 zł. Model OPPO Reno6 5G zanotował ponad dwuipółkrotnie lepszy wynik od modelu Reno5 5G.

Dane przytoczone przez chińskiego producenta wyglądają ciekawie, nie wiemy jednak, jak przekłada się to wszystko na konkretne liczby i ile sztuk smartfonów trafiło do klientów.

Seria OPPO jest dostępna w regularnej sprzedaży od 20 września. Tego samego dnia ruszyła kampania telewizyjna OPPO promująca serię smartfonów Reno6, w której pojawił się Marcin Prokop, ambasador marki OPPO w Polsce. Działania reklamowe objęły również, m.in. digital oraz nośniki wielkoformatowe. W ramach kampanii marka OPPO skupia na designie i możliwościach wideo, które są wyznacznikiem serii smartfonów Reno.

Sprawdź: Test OPPO Reno 6 5G

Więcej o nowych smartfonach przeczytacie tutaj: Seria smartfonów OPPO Reno6 debiutuje w Polsce

Źródło: OPPO

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.