Smartfony Meizu będą oficjalnie dostępne w Polsce

Aleksander PiskorzSkomentuj
Smartfony Meizu będą oficjalnie dostępne w Polsce
Meizu to marka, która próbowała już kilka razy podbić polski rynek – z różnym skutkiem. Kilka lat temu sprzęty tego producenta były dostępne w większości dużych sklepów, jednak sytuacja uległa drastycznej zmianie. Okazuje się, że dystrybutorzy się nie zrażają i chcą wykorzystać obecną popularność chińskich smartfonów. Ostatnie informacje na temat wejścia Meizu do Polski pojawiły się w październiku ubiegłego roku, jednak na przestrzeni ostatnich miesięcy sprawa ucichła i finalnie nie zobaczyliśmy wybranych urządzeń w sklepach.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to urządzenia Meizu będziecie mogli kupić w Polsce już od kwietnia tego roku. Oficjalnym dystrybutorem miałaby zostać firma Maxcom, która od początku chce jednak traktować sprzedaż smartfonów Meizu w dość ostrożny sposób. Arkadiusz Wilusz, wiceprezes Maxcom chciałby sprzedać do końca tego roku na polskim rynku około 100 tysięcy smartfonów z logiem Meizu. Czy to się uda? To bardzo możliwe, szczególnie biorąc pod uwagę, iż chiński producent posiada rozwiązania z praktycznie każdej półki cenowej.

Na samym początku smartfony od Meizu dzięki firmie Maxcom mają być dostępne w sieciach handlowych oraz sklepach telekomunikacyjnych. Jeśli zainteresowanie okaże się duże, wtedy też możemy spodziewać się rozszerzenia oferty na operatorów lub rynki zagraniczne.

Na ten moment niestety nie wiadomo, które smartfony z oferty Meizu pojawią się na terenie Polski. Można jednak podejrzewać, że będą to sprzęty z budżetowej, średniej i flagowej półki – tak, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie.

Trzymajcie więc kciuki za ewentualny większy wybór „Chińczyków” na terenie naszego kraju.

Źródło: Maxcom

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.