Do sieci przedostały się wyniki finansowe Sony, które pokazują, iż z miesiąca na miesiąc coraz mniej osób interesuje się smartfonami Japończyków. Na przestrzeni ostatniego kwartału 2017 roku, producent sprzedał zaledwie 4 miliony urządzeń mobilnych. Porównując te liczby z poprzednimi latami jest… naprawdę kiepsko.
Wszystko staje się jasne, kiedy popatrzycie na grafikę poniżej. Owszem, Sony nigdy nie sprzedawało porażającej ilości smartfonów jak Samsung czy Apple, ale w ostatnim czasie jest jeszcze gorzej. Firma utrzymuje się z produkcji innych sprzętów, jednak nie jest już w stanie konkurować na rynku tak, jak kiedyś. Sony zalicza więc spadek o ponad 22 procent względem poprzedniego roku.
Ciężko stwierdzić, skąd dokładnie biorą się problemy Sony. Firma dalej próbuje forsować nieco przestarzały design, jednak jej urządzenia są wycenione bardzo dobrze – na specyfikację też nie można narzekać.
Zobaczymy, jak Japończycy poradzą sobie na przestrzeni tego roku. Marka nie zniknie z rynku, jednak może naprawdę solidnie „zejść do podziemia”.
Źródło: XperiaBlog