Mimo iż inni producenci odrobinę narzekają na kondycję rynku wearables, na rynku jest firma, która cały czas liczy na stale zwiększające zyski i co ważniejsze – zarabia z tytułu sprzedaży smartwatchy coraz większe pieniądze. Ten koncern to oczywiście Apple.
Apple to bez wątpienia jeden z największych wygranych rynku wearables – tylko w czwartym kwartale tego roku gigant z Cupertino wyśle do sklepów 4,5 miliona sztuk Apple Watcha, a w ujęciu całorocznym ich ilość zamknie się w 15 milionach sztuk.
Plany Apple na kolejny rok są jeszcze bardziej dalekosiężne – wedle założeń firma w 2018 sprzeda 20 milionów Apple Watch, co przełoży się na wzrost o 1/3 względem tego roku.
Taki wynik oczywiście jest zasługą wysokiej popularności Apple Watch drugiej generacji – co więcej, przewiduje się, że już we wrześniu zadebiutuje trzecia generacja tego smartwatcha, która najprawdopodobniej zostanie wyposażona w technologię eSIM oraz łączność LTE. Wtedy należy oczekiwać kolejnego, szalonego boomu na smartwatche tej firmy.
źródło: phonearena