Snapchat w ostatnim czasie podejmuje wszelakie wysiłki, aby przyciągnąć nowych użytkowników i utrzymać obecnych w ramach aplikacji. Firma testuje reklamy, których nie będzie dało się wyłączyć, a oprócz tego postanowiła zaprezentować drugą generację okularów Spectacles. To wszystko dziwi bowiem pierwsza generacja tego sprzętu okazała się totalnym niewypałem. Jak będzie tym razem?
Według danych z ubiegłego roku, Snapchat sprzedał zaledwie 150 tysięcy sztuk okularów Spectacles pierwszej generacji. Można więc śmiało stwierdzić, że były one jedynie ciekawostką, a nie poważnym produktem. Druga generacja sprzętu ma być pozbawiona wad poprzednika.
Okulary Spectactles v2 mają zapewnić większy komfort oraz wygodę podczas codziennego użytkowania. Twórcy dołączyli do zestawu także mniejszą ładowarkę, która jest jednocześnie etui ochronnym na całe okulary. Przesyłanie danych w Spectacles v2 ma być kilkukrotnie szybsze niż w przypadku poprzednika, a okulary pozwolą nagrywać wideo o rozdzielczości 1216 x 1216 pikseli oraz wykonają zdjęcia w rozdzielczości 1642 x 1642 pikseli. Kwadratowe treści brzmią jednak… kiepsko?
Nowe okulary Snapchata będą kosztowały w naszym kraju 729,99 zł. Patrząc na to, iż cena jest naprawdę wysoka, to nie wróżę temu gadżetowi sukcesu.
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.