Raport przedstawiony przez Slice Intelligence nie pozostawia złudzeń, wystarczyły jedynie trzy miesiące, aby rynek w USA nasycił się inteligentnym zegarkiem amerykańskiego giganta. O ile wyniki sprzedaży w kwietniu wykazywały, iż każdego dnia sprzedaje się około 200 tys. sztuk Apple Watch, to jednak ta liczba szybko zaczęła spadać i dziś wynosi jedynie około 2 tysiące.
Oczywiście dla wielu firm sprzedaż na takim poziomie byłaby więcej niż zadowalająca. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę ilość środków, które Apple zainwestowało w zaprojektowanie oraz promocję swojego zegarka, to taki wynik, po zaledwie trzech miesiącach od premiery, zdecydowanie rozczarowuje. Być może takie dane byłyby zadowalające w kraju o wielkości Polski, ale na olbrzymim amerykańskim rynku to jednak niewiele. Czy Apple porzuci swój produkt i wycofa się z produkcji smartwatchy? Na razie nie wiadomo.
Źródło: Marketwatch / Zdjęcie: Slice