Tak wygląda HTC U12+. Poznaliśmy też jego specyfikację

Aleksander PiskorzSkomentuj
Tak wygląda HTC U12+. Poznaliśmy też jego specyfikację
{reklama-artykul}
Znów w sieci pojawiają się sprzeczne informacje na temat planów HTC na 2018 rok. Pierwotnie mieliśmy zobaczyć flagowca oznaczonego, jako U12 jednak może się okazać, że taki model po prostu… nie istnieje. Do sieci wraz ze specyfikacją przedostało się zdjęcie modelu U12+. Na pierwszy rzut oka smartfon przypomina trochę LG G6 (przynajmniej na tylnej obudowie), ale na jego parametry nie będzie można narzekać.

HTC U12+ ma zostać wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 6 cali, który zostanie stworzony w popularnych proporcjach 18:9 – całość zadziała w rozdzielczości 2880 x 1440 pikseli. Pod obudową smartfona, producent może postawić na procesor Qualcomm Snapdragon 845 oraz 6 gigabajtów pamięci RAM. Na rynku mają pojawić się dwie wersje HTC U12+ różniące się pojemnością na dane – jedna z nich będzie miała 64 GB miejsca, a druga odpowiednio 128 gigabajtów. Nie zabraknie także wsparcia dla kart micro SD.

htcu12plus2

Na tylnej obudowie HTC U12+ znajdziemy system podwójnego aparatu z oczkami o rozdzielczości 16 oraz 12 Mpix. Poniżej zaimplementowano diodę doświetlającą oraz czytnik linii papilarnych.

Mamy także informacje na temat ewentualnej pojemności baterii w HTC U12+ i wygląda to dobrze. Flagowiec Tajwańczyków może posiadać ogniwo o wielkości 3420 mAh – tego typu bateria powinna zapewnić solidny czas pracy na jednym ładowaniu. Największym nieobecnym we wspomnianym flagowcu będzie złącze jack na słuchawki. Tego elementu tu nie uświadczymy.

HTC U12+ ma zostać zaprezentowany w pierwszej połowie maja tego roku. Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na oficjalną specyfikację oraz ceny.

Źródło: VentureBeat

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.