Tyle trzeba będzie zapłacić za HTC Vive Pro. Mamy też datę premiery!

Aleksander PiskorzSkomentuj
Tyle trzeba będzie zapłacić za HTC Vive Pro. Mamy też datę premiery!
{reklama-artykul}
HTC Vive Pro to zupełnie nowa generacja gogli do wirtualnej rzeczywistości od tajwańskiego producenta. Zestaw jest bezpośrednim następcą modelu Vive i w końcu dowiedzieliśmy się, kiedy i za ile będzie można go kupić.

HTC Vive Pro to headset, który trafił właśnie do przedsprzedaży – cena gogli została ustalona na 799 dolarów, co w przeliczeniu na złotówki daje mniej więcej 2735 złotych. Dużo, mało? Musicie ocenić sami. Wysyłka zamówień będzie realizowana przez producenta już od 5 kwietnia tego roku.

W cenie 799 dolarów otrzymujecie sprzęt, który zdecydowanie bije na głowę poprzednią generację gogli Vive. W modelu Vive Pro HTC zastosowało wyświetlacze OLED działające w rozdzielczości 2880 x 1600 pikseli – producent chwali się, iż jest to wzrost rozdzielczości o ponad 75% względem poprzedniego modelu. Na pokładzie gogli znajdziecie także nową opaskę zintegrowaną z pokrętłem regulacyjnym, jak również wbudowany wzmacniacz dźwięku mający zapewnić jeszcze większy komfort podczas rozgrywki czy też konsumpcji multimediów. HTC w modelu Vive Pro chwali się również specjalnymi sensorami, które są w stanie wykryć głębię obrazu. 

htcvivepro

Jeśli zakupicie HTC Vive Pro, to do 3 czerwca tego roku producent da Wam w prezencie ważną pół roku subskrypcję premium dla usługi Viveport. Ta opcja pozwala na skorzystanie z ponad 30 darmowych gier bez żadnych ukrytych kosztów – regularna, miesięczna cena za Viveport to równowartość 9,90 euro.

To jeszcze nie koniec!

Z okazji wprowadzenia na rynek modelu Vive Pro, producent obniża cenę poprzedniej generacji gogli. HTC Vive kupicie za 599 euro, co na dzień dzisiejszy daje mniej więcej 2520 złotych.

Co sądzicie o tym sprzęcie?

Źródło: HTC

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.