W 2012 HTC stawia na jakość, nie na ilość

RafkoSkomentuj
W 2012 HTC stawia na jakość, nie na ilość
W ofercie na rynek amerykański znajdziemy na przykład 4 warianty modelu Wildfire S (osobne dla T-Mobile, US Cellular, Virgin Mobile oraz metroPCS). Osoby odwiedzające amerykańską stronę HTC widzą 51 modeli (wliczając w to grupę produktów zaprojektowanych dla systemu Windows 6.5). Z jednej strony, duży wybór świadczy o bogatej ofercie, z drugiej jednak, może onieśmielać i zniechęcać klientów nie znających do tej pory marki HTC.

Wygląda na to, że tajwański producent dostrzegł problem w ilości dostępnych modeli. Zgodnie z najnowszymi informacjami opublikowanymi przez The Next Web, HTC planuje w roku 2012 wydać mniej urządzeń, skupiając się na ich jakości. Phil Robertson z brytyjskiego oddziału HTC potwierdza: „Musimy wrócić do tego, co pomogło nam stać się wielkimi. (…) Rok 2011 skończyliśmy ze sporą liczbą modeli. (…) Staraliśmy się za bardzo [wydawać kolejne telefony]. W 2012 damy klientom coś wyjątkowego.”

Na początku tego miesiąca, prezes HTC, Peter Chou, stwierdził, że firma działa od kilku miesięcy na polu poprawy innowacyjności produktów. Chou chwali przy tym konkurencję, twierdząc, że silni rywale, jak Samsung, Motorola i LG, stymulują rozwój HTC: „Konkurencja jest dobra. Konkurencja zmusza nas do działania, pomaga nam szybciej i lepiej wprowadzać zmiany”.

Źródło: Neowin

Udostępnij

Rafko