Według informacji Microsoft sprzedał w drugim kwartale bieżącego roku aż 2,3 miliona tabletów napędzanych przez najnowszy system operacyjny firmy. Jest to wzrost o 2,1 mln w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Mimo wszystko przepaść pomiędzy sprzedażą tabletów z Windowsem a Androidem czy iOS jest ogromna. Urządzenia z systemem od Google sprzedały się w łącznej ilości 34,6 mln sztuk (18,5 mln w porównywalnym okresie ubiegłego roku), a Apple może się pochwalić wynikiem 14,6 mln.
Jako ciekawostkę można podać wyniki firmy Blackberry, która weszła na rynek tabletów praktycznie rok przed pojawieniem się Microsoftu. W drugim kwartale bieżącego roku sprzedała ona zaledwie 100 tysięcy urządzeń.
Jako ciekawostkę można podać wyniki firmy Blackberry, która weszła na rynek tabletów praktycznie rok przed pojawieniem się Microsoftu. W drugim kwartale bieżącego roku sprzedała ona zaledwie 100 tysięcy urządzeń.
Źródło: Strategy Analytics