Ze względów bezpieczeństwa sprzedaż Galaxy Note 7 została całkowicie wstrzymana. Polski oddział Samsunga informował, że osoby, które zakupiły już wspomniany phablet, mogą w przeciągu najbliższych tygodni zgłosić się do producenta w celu sprawdzenia urządzenia i ewentualnej wymiany na nowy egzemplarz. Teraz już wiemy, że wszystkie sprzedane w Polsce Note 7 będą wymienione na nowe egzemplarze. Potwierdził to Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska.
Aktualizacja: wszystkie Note7 zgłoszone w ramach akcji serwisowej zostaną wymienione na nowe.
— Olaf Krynicki (@olafkrynicki) 5 września 2016
To bardzo dobre wieści dla osób, które kupił już najnowszy, flagowy smartfon południowokoreańskiej firmy. Klienci mogą być spokojni, że otrzymają nowe egzemplarze pozbawione wady produkcyjnej. Jak już dziś pisaliśmy, cała sprawa może słono kosztować i pochłonąć całe zyski, które Note 7 miał wygenerować. Eksperci twierdzą, że straty Samsunga mogą wynieść nawet miliard dolarów.
Źródło: Samsung