W sieci pojawiły się wyniki sprzedaży dla segmentu urządzeń wearables. Chodzi tu konkretniej o opaski, smartwatche oraz inteligentne sprzęty, które przeznaczone są na nasze ciało. Liderem jest Fitbit, jednak Xiaomi powoli wspina się na szczyt.
Pierwsze miejsce na liście raportu od IDC za trzeci kwartał tego roku należy do Fitbit. Marka ostatnio przejęła Pebble i dalej sprzedaje mnóstwo opasek pozwalających na rejestrowanie aktywności fizycznej. Zaraz za Fitbit znajduje się Xiaomi. Chiński gigant sprzedał prawie 4 miliony opasek Mi Band i cały czas notuje wzrosty.
Trzecie miejsce należy do Garmina, a czwarte do Apple. Warto podkreślić, że ta ostatnia z wyżej wymienionych marek sprzedała trzy razy mniej produktów od Xiaomi – to naprawdę robi wrażenie.
Poza podium znalazło się miejsce dla Samsunga oraz innych, mniejszych marek. Co ciekawe, koreańska firma już któryś kwartał z rzędu traci na swoich produktach przeznaczonych do ubierania na ciało.
Ciekawe jak te wyniki będą plasowały się w ostatnim kwartale tego roku. Widać od razu, że Xiaomi ma chrapkę na pierwsze miejsce. Pytanie tylko, czy chińskiej marce uda się tam dostać?
Źródło: IDC