Polski oddział firmy Xiaomi ogłosił właśnie nawiązanie współpracy z gwiazdami polskiej siatkówki. Wygląda na to, że kampania realizowana przy udziale Aleksandra Śliwki, Kamila Semeniuka i Marcina Janusza ma podreperować wizerunek smartfonów z serii Xiaomi 14, nadszarpnięty ich wadami. Przypominam, że aparaty zarówno w Xiaomi 14, jak i Xiaomi 14 Ultra parują, co producent od dłuższego czasu bagatelizuje.
Xiaomi, siatkówka i smartfony
Na mocy współpracy trzej siatkarze – Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz – będą na swoich kanałach społecznościowych dzielić się z internautami wycinkami ze swojego życia. Relacje mają przygotowywać właśnie za pomocą smartfonów Xiaomi 14.
Sportowe emocje są dynamiczne, a jednocześnie ulotne, dlatego aby je uwiecznić potrzeba dobrego sprzętu, dzięki którym dana chwila przejdzie do historii. Dziś z dumą mogę ogłosić rozpoczęcie współpracy z marką Xiaomi. Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach rolka aparatu mojego Xiaomi 14, wypełni się Legendarnymi (sportowymi i nie tylko) Momentami!
– skomentował Aleksander Śliwka.
Producent zapowiedział, że w ramach współpracy sportowcy wezmą udział w serii siatkarskich wyzwań, które mają spodobać się fanom tej dyscypliny. Szczegóły poznamy zapewne w niedalekiej przyszłości.
- Sprawdź też: Te zegarki Apple Watch mogą wkrótce stracić wsparcie
Xiaomi 14 powstało z myślą tworzenia legendarnych momentów, a takich w sporcie nie brakuje. Szybkie, dynamiczne ujęcia pozwalają poczuć emocje, które towarzyszą podczas meczów, dlatego wierzymy, że dzięki tej współpracy kibice polskiej siatkówki będą mogli być bliżej swoich ulubionych siatkarzy
– mówiła Oktawia Rączy, PR Manager Xiaomi Polska.
Wedle informacji przekazanych przez Xiaomi, treści będzie można przeglądać na profilach siatkarzy w serwisie Instagram, ale też na Instagramie oraz Facebooku Xiaomi Polska.
Źródło: Xiaomi