Jefferson Zhang, dyrektor generalny polskiego oddziału Huawei zdradził, że w pierwszej połowie przyszłego roku możemy się spodziewać dwóch nowych urządzeń Honor ze średniej i niskiej półki cenowej.
Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafi natomiast zapowiedziany niedawno Honor 7X, który często jest porównywany z Huawei Mate 10 lite. Dlaczego w ogóle producent zdecydował się wydać dwa podobne smartfony?
– Podczas gdy marka Huawei jest skierowana do klientów, którzy szukają przede wszystkim innowacyjnych i przełomowych smartfonów, Honor jest dla młodych ludzi, którzy są zainteresowani najlepszym stosunkiem ceny do parametrów. Doskonałym przykładem jest Honor 9, który – według GfK Polonia – jest dziś jednym z najpopularniejszych flagowców w Polsce – tłumaczy Zhang.
Co więcej, w najbliższych miesiącach marka Honor skupi się na segmencie telefonów w przedziale od 500 do 1500 zł. To właśnie ta kategoria generuje największą sprzedaż.
W ten sposób Huawei chce walczyć na rynku z tanimi i solidnymi urządzeniami od takich firm, jak Xiaomi czy Lenovo. Marka Honor ma być propozycją dla osób, które traktują smartfona jako narzędzie pracy i poszukują urządzenia o najlepszym stosunku ceny do parametrów.
Źródło: Huawei