kalkulacyjny oraz narzędzie do tworzenia prezentacji (Presentations). Ponadto w ofercie znajduje się rozbudowany edytor tekstu Buzzword. Pozwala on na podstawowe formatowanie tekstu oraz eksport dokumentów do wielu formatów. Kolejnym istotnym elementem usługi Acrobat.com jest narzędzie do konwersji dokumentów w formacie PDF.
Po tym jak projekt wyszedł z fazy beta producent udostępnił komercyjną subskrypcję usługi. Pakiety skierowane są przede wszystkim do klientów biznesowych. Pierwszy z nich (Basic) kosztuje niecałe 15 dolarów miesięcznie (149 dolarów rocznie) i umożliwia konwersję do 10 plików PDF oraz prowadzenie internetowych spotkań z pięcioma osobami. Droższy pakiet Plus to koszt rzędu 39 USD miesięcznie (399 USD rocznie). Użytkownik otrzymuje możliwość komunikacji poprzez Connect Now z dwudziestoma użytkownikami oraz nieograniczoną konwersję dokumentów PDF. Istnieje również darmowa odmiana Acrobat.com – producent informuje, że aby z niej skorzystać wystarczy posiadać konto Adobe ID. Pozwala ona na komunikację z maksymalnie trzema użytkownikami.
Oferta skierowana jest do mieszkańców Ameryki Północnej. Adobe podkreśla, że Acrobat.com nie jest wyłącznie alternatywą dla pakietów biurowych (np. MS Office) ale udostępnia użytkownikom nowy model wspólnej pracy nad dokumentami.
Źródło: Adobe, PC World