Podwójny sukces Lecha Poznań
Nie przywykliśmy do tego, że jesienią któryś z polskich klubów rozgrywa mecze w fazie grupowej europejskich pucharów. Lechowi Poznań ta sztuka się udała i nawet pomimo porażki z Benficą Lizbona w pierwszym spotkaniu (2:4), w klubie muszą panować dobre nastroje. Nowy sponsor z pewnością zasili kasę klubu znaczącą ilością gotówki. Dla AliExpress partnerstwo z klubem sportowym to pierwszy krok w kierunku marketingu sportowego. Dla kibiców omawiana tu umowa to z kolei szansa na… tańsze zakupy na AliExpress.
Logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań,
a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych. Dodatkowo AliExpress przygotował dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po jeszcze niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w Dniu Singla (11-12 listopada tego roku). To będzie wyjątkowy prezent dla licznego grona osób, które trzymają kciuki za Kolejorza. Szczegóły tej promocji będą podane wkrótce.
„AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla” – mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.
Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach odbędzie się 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.
„Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie” – podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Nowy przydomek Lecha Poznań? Internauci już komentują
W światku piłkarskim codziennością są różnego rodzaju wojenki internetowe, prowadzone pomiędzy kibicami piłkarskich klubów. Kolejorz nazywany był do tej pory także „Amicą Poznań” i „Kuchenkorzem”, co swój początek powzięło przy okazji fuzji Lecha Poznań z Amicą Wronki w grudniu 2005 roku. W sieci pojawiają się już nowe określenia, związane z napływem do Poznania chińskiego kapitału. Jestem niezmiernie ciekaw, czy któryś z dotychczas wymyślonych przydomków pozostanie z Lechem Poznań na dłużej.
Źródło: AliExpress