Dotychczas wszystkie informacje odnośnie wystawianych przedmiotów na aukcjach podawane były jak na tacy – na jednej, często bardzo długiej, stronie: opis tego „czegoś”, sposób dostawy i płatność, a także oferty kupna. W nowym Allegro, które obecnie zostało udostępnione w wersji, nazwijmy to, demonstracyjnej, wprowadzony został podział na zakładki – poszczególne informacje znajdują się w innym miejscu. Nowością, która zasługuje na brawa, jest przeniesienie galerii zdjęć z końca strony aukcyjnej na jej górę – zaraz przy zdjęciu głównym aukcji.
Justyna Zimna z Działu Produktów Allegro stwierdziła: „Zależy nam na tym, aby nasza strona przedmiotu była stale dostosowywana do sposobu, w jaki intuicyjnie już poszukuje się pewnych informacji podczas zakupów online”.
Można odnieść wrażenie, że Allegro chce się upodobnić do sklepów internetowych, z których korzystanie jest bardzo intuicyjne. Dajcie znać w komentarzach jak podoba wam się nowy wygląd stron aukcyjnych serwisu Allegro.
Źródło: Allegro, własne