Pierwsze ze wspomnianych spotkań już się odbyło. Wczoraj Śląsk pokonał na wyjeździe Lechię Gdańsk 1:4, a na koszulkach zawodników można było dostrzec logo nowego sponsora. Drugi mecz to potyczka we Wrocławiu z Lechem Poznań zaplanowana na 2 listopada. Wtedy napis Amazon dostrzeżemy też na bandach reklamowych czy materiałach promocyjnych klubu.
Ta krótka umowa pozwala jednak optymistycznie patrzeć w przyszłość. Szczególnie po słowach jakie wygłosił Kerry Person, dyrektor operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej: „Właśnie otworzyliśmy dwa centra logistyczne Amazona we Wrocławiu, w których planujemy zatrudnić na stałe 2500 pracowników i dodatkowo 4000 pracowników sezonowych. To długoterminowa inwestycja. Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław”.
Chęć dłuższej współpracy wyraził także Marek Drabczyk, wiceprezes Śląska: „Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści. Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy”.
Źródło: wroclaw.sport.pl, Zdjęcie: slaskwroclaw.pl