Liczba wyświetleń reklam na ekranach smartfonów stale wzrasta. Android zanotował wzrost o 8 procent w październiku w stosunku do września, co oznacza, że oba systemy osiągnęły identyczny wynik – 37% wyświetleń z puli wszystkich reklam mobilnych w USA.
Liczba kliknięć w reklamę także wzrosła w ciągu ostatnich miesięcy, jednak późniejszy start Androida można zauważyć w imponujących wynikach sieci. Liczba kliknięć w reklamy pojawiąjące się w ramach platformy Android wzrosła o 65% od września do października, a od początku roku – aż 22 krotnie! W tym samym okresie Apple zanotowało odpowiednio wzrost rzędu 12% i 32% w skali roku.
Choć Millenial Media jest tylko jedną z sieci reklamowych, obejmuje ponad 80 procent mobilnego Internetu za oceanem. Oznacza to, że zasięg reklam tej sieci wynosi około 73,5 milionów klientów telefonii komórkowej.
Źródło: CNET