ększych portali na świecie, rozpoczęto w Londynie.
Inna ciekawostka to fakt, iż portal nie mógł znaleźć w Polsce żadnej firmy konsultingowej, która doradzałaby w kwestiach internetu – czytamy na blogu będącym swego rodzaju relacją na żywo z konferencji Internet CEE.
AOL nawiązał już współpracę z Agorą oraz firmą Gemius – ta ostatnia będzie zajmowała się dla polskiego oddziału portalu badaniami rynku. Przedstawiciel portalu poinformował, że na początku AOL wprowadzi na polski rynek komunikator zintegrowanym z e-mailem oraz uruchomi portal dla komórek.
Według Feliksa Bodmanna polski rynek reklamy online ma większy potencjał od norweskiego w 2008 r. Przedstawiciel AOL wskazuje przy tym, że Polska ma najdroższe ceny w Europie, jeśli chodzi o dostarczanie treści, którą to usługą portal jest zainteresowany.
Szczegółową, bieżącą relację na temat dwudniowej imprezy znajdziecie na blogu konferencji Internet CEE przygotowanym przez redakcję Internet Standard.
Źródło: Dziennik Internautów