Dla przykładu, Edward Snyder, analityk Charter Equity Research zakładał na łamach New York Times, że w 2008 roku Steve Jobs nie zdoła osiągnąć celu, jakim była sprzedaż na poziomie 10 milionów. Pierwsze 100 milionów sprzedanych urządzeń osiągnięto w lutym 2011 roku, a więc 4 lata od premiery pierwszego modelu – wtedy też nastąpił prawdziwy boom na kolejne modele iPhone’ów, a już rok później przekroczono barierę 200 milionów sprzedanych sztuk. Do końca 2012 roku baza klientów poszerzyła się do 300 milionów, by w lipcu 2013 roku zanotować sprzedaż na poziomie 400 milionów. Jak widać z każdym rokiem przybywa zainteresowanych, w czym bez wątpienia pomagają kolejne modele pojawiające się na rynku.
Wzrost sprzedaży urządzeń iPhone w kolejnych latach
Analitycy szacują, że do końca bieżącego roku uda się przekroczyć barierę 600 milionów. Jak sądzicie, kiedy Apple otworzy szampany z okazji miliarda sprzedanych urządzeń?
Analitycy szacują, że do końca bieżącego roku uda się przekroczyć barierę 600 milionów. Jak sądzicie, kiedy Apple otworzy szampany z okazji miliarda sprzedanych urządzeń?
Źródło: Forbes