Biorąc pod uwagę bazę ponad 100 mln użytkowników Dropboxa, transakcja może okazać się korzystna dla obu stron. W ramach rozpoczęcia współpracy Audiogalaxy ogłosił, że nie można już zakładać w usłudze nowych kont. Z kolei użytkownicy posiadający już własne konto, mogą korzystać z programu na starych zasadach do 31 grudnia bieżącego roku. Na dzień dzisiejszy nie podano informacji odnośnie dotychczasowej bazy muzycznej. Najprawdopodobniej jednak będzie ona przenoszona w ramach współpracy na serwery Dropboxa, o czym niebawem zostaną poinformowani użytkownicy.
Za wcześnie na dokładne szczegóły dotyczące formy współpracy. Na pewno jednak obie firmy będą chciały połączyć coraz popularniejsze usługi związane z przechowywaniem materiałów w Chmurze, ze streamingiem muzyki wśród użytkowników. Biorąc pod uwagę ogromną bazę korzystających z Dropboxa, Audiogalaxy może okazać się nie tylko skutecznym narzędziem w walce o klienta, co mocnym konkurentem dla Spotify.
Źródło: Cnet