Informację o planach wprowadzenia e-Biedronki i rozpoczęciu pierwszych testów podał po raz pierwszy Dziennik Gazeta Prawna, powołując się na nieoficjalnego informatora. Nie trzeba było czekać na oficjalne stanowisko w tej sprawie. Jeronimo Martins Polska S.A. poinformowało redakcję Onet Biznes, że obecnie nie są przeprowadzane testy sklepu internetowego. „Tak jak wielokrotnie zaznaczaliśmy, z uwagą przyglądamy się zmianom zachodzącym na rynku, a na nasze działania główny wpływ mają przede wszystkim klienci oraz ich preferencje i oczekiwania. Biorąc pod uwagę możliwości i ograniczenia, jakie niesie ze sobą rozwój internetu, pozostajemy obecnie na etapie obserwacji, przygotowania narzędzi i wiedzy, które pozwolą takie projekty szybko wdrażać w przyszłości” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu.
Choć właściciel sklepów Biedronka zaprzecza wcześniejszym doniesieniom, to jednak niewykluczone, że w niedalekiej przyszłości pojawi się opcja internetowych zakupów. Już teraz podobną praktykę stosują choćby Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc. Jak sądzicie, sprawdziłby się taki model biznesowy?
Źródło: Onet Biznes