eBay prezentuje odświeżony wygląd

LBSkomentuj
eBay prezentuje odświeżony wygląd
Na pierwszy rzut oka można zauważyć bardziej nowoczesny i elegancki wygląd, a przy tym bardziej funkcjonalną nawigację po poszczególnych działach. Celem firmy bowiem jest nie tylko poprawa kosmetyczna, lecz także zmiana postrzegania serwisu przez klientów na bardziej przystępny i bezpieczny. Strona główna ulegnie znaczącej zmianie, zaś wyglądem przypominać ma (zapewne celowo) serwis Pinterest, dzięki czemu już na starcie będziemy mogli spojrzeć na znacznie większe niż dotychczas galerie zdjęć z wybranymi przedmiotami. Ma to na celu większe przyciągnięcie uwagi klienta do wybranego towaru. Kolejną zmianę przejdzie system wyszukiwania, który nie tylko podpowie przy wyborze interesującej nas rzeczy, lecz także odniesie do podstrony na której dowiemy się więcej szczegółów, wraz z dokładnym opisem i zdjęciami towaru. Dojdą również funkcje społecznościowe w postaci dzielenia się ulubionymi aukcjami czy towarami, dzięki czemu inni będą mogli zobaczyć co lubimy lub polecamy.

ebay1

ebay2

ebay3

Powyższe zmiany zostaną wprowadzone w przeciągu kilku najbliższych tygodni. Póki co na stronie głównej możemy podziwiać nowe logo, a także udostępniono nową aplikację o nazwie eBayNow, pozwalającą kupować produkty, które dostarczane są tego samego dnia do klienta. Póki co usługa działa wyłącznie w San Francisco, jednak będzie poszerzana stopniowo o kolejne rynki. Ciężko powiedzieć jak nowe zmiany przyjmą się na naszym rodzimym rynku. W dobie Allegro nie będzie łatwo o nową grupę klientów, jednak w pozostałej części globu eBay może raczej spać spokojnie.

Źródło: Slashgear

Udostępnij

LB