Elon Musk zamienił Twittera w hotel robotniczy

Aleksander PiskorzSkomentuj
Elon Musk zamienił Twittera w hotel robotniczy
BBC uzyskało dostęp do zdjęć z pomieszczeniami biurowymi Twittera, które zostały zamienione przez Elona Muska w coś na kształt hotelu robotniczego. Władze San Francisco rozpoczęły śledztwo w temacie – chodzi bowiem o możliwe naruszenie przepisów budowlanych.

Jeden z byłych pracowników Twittera potwierdził, iż od momentu kupna, Elon Musk śpi i mieszka w siedzibie głównej firmy.

Twitter 2.0 wymaga poświęceń

Jakiś czas temu Elon Musk wysłał maila do swoich pracowników każąc im przygotować się na “hardcore” oraz poświęcenia związane z budowaniem Twittera 2.0 oraz odświeżeniem samego serwisu. San Francisco rozpoczęło badanie w celu ewentualnego sprawdzenia naruszenia przepisów budowlanych. Elon Musk twierdzi, iż miasto w ten sposób atakuje firmy za zapewnienie łóżek dla zmęczonych pracowników.

Już wcześniej na swoim Twitterze Musk pisał, że będzie spał w biurze Twittera dopóki sama organizacja nie zostanie “naprawiona”. Na jednym ze zdjęć można zobaczyć nawet kapcie koło łóżka – to już serio wygląda niczym prawdziwy pokój hotelowy. Tylko, że umieszczony bezpośrednio w firmie.

Co ciekawe, serwis Bloomberg donosi, iż sypialnie zainstalowane w Twitterze mają być również wykorzystywane przez pracowników innych firm Muska – między innymi Tesli. W 2020 roku przed przejęciem Twittera przez Muska, władze firmy pozwoliły swoim pracowników na nielimitowaną pracę zdalną. Ta została zakończona przez ekscentrycznego miliardera w listopadzie tego roku, kiedy nakazał on wszystkim pracownikom powrót do biura i pracowanie stacjonarnie.

Jak widać Elon Musk ma swoje pomysły na organizację pracy. Ciekawe, co dokładnie wyniknie z samego śledztwa władz San Francisco w związku z naruszeniem przepisów przez miliardera. Nie spodziewałbym się niczego innego, jak atakowania władz przez Muska oraz krytykowania tego typu zachowania.

Trzeba bowiem przyznać, że robienie hotelu z biura wygląda trochę… przerażająco.

Źródło: Twitter / Foto. Twitter, pixabay.com (@Tumisu), wł.

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.