Pojawiły się właśnie informacje, dotyczące rozwoju na rynku europejskim. Na dzień dzisiejszy sklep obsługuje 24 kraje Unii Europejskiej, zaś w ciągu tylko 7 miesięcy ilość klientów wzrosła z 60 tys. do 1,4 mln. Z tak szybkim rozrostem sklepu szacuje się, że do 2013 roku firma osiągnie na Starym Kontynencie do 100 mln dolarów zysku. Jeśli prognozy się sprawdzą, to Fab kontrolować będzie już prawie 20% rynku sprzedaży internetowej w Europie.
Firma, która rozpoczęła swoją działalność w Niemczech, obecnie zatrudnia 105 pracowników, zaś do końca roku ich ilość wzrosnąć ma do 150. Poza rozwojem sklepu o nowe produkty, Fab pochwalić może się także udanymi inwestycjami, a mianowicie przejęciem sklepów Casacanda (zajmującego się m.in. modą) za 11 mln dolarów oraz angielskiego sklepu Llustre. Ten ostatni przedłuża politykę firmy na Wielką Brytanię, która generuje największe dochody w Europie (10% zysku).
Źródło: Tech Crunch