Doug Purdy, dyrektor odpowiedzialny za sekcję produktów, pochwalił się wczoraj wynikami ubiegłego miesiąca. Wynika z nich, że w ciągu ostatnich 30 dni, na Facebooku grami bawiło się 230 mln użytkowników. Dodał przy tym, że 8 z 10 najbardziej dochodowych aplikacji z iPhone’a, jest zintegrowana z serwisem. Jest to nie tylko ciekawa informacja dla klientów, lecz także wszystkich mało znanych developerów, którzy pragną zaistnieć poprzez wydawanie swoich gier.
Inną ciekawą informacją jest 150 mln użytkowników, którzy w ciągu ostatnich 30 dni poprzez Facebooka trafiły bezpośrednio do App Store oraz Google Play, dzięki czemu serwis osiągnął kolejne bardzo dobre wyniki finansowe dzięki reklamie. Wygląda na to, że rynek gier na serwisach społecznościowych w dalszym ciągu będzie się prężnie rozwijał, zarówno ku uciesze użytkowników jak i samego serwisu.
Źródło: Tech Cruch